Frustration

Jag tar en paus i det eviga städandet/plockandet/diskandet (diskmaskinen har lagt av för gott verkar det som) /tvätthanterandet. Lilla L snusar i sin säng och här sitter jag i pyamaströja och träningsbyxor, hot, hot - not! Lilla L vaknade inatt vid tolv, tre och sedan för gott klockan fem så jag är trött och det är förmodligen M också, som skulle upp klockan sex och iväg till skolan. I eftermiddag har vi fullt upp, Lilla M har dansuppvisning i Luleå och det ska vi så klart se, men jag längtar tills dagen är över så jag får gå och lägga mig.

Hur som helst bidrar inte den här tröttheten precis till att min hjärna kan fungera optimalt och jag känner FRUSTRATION. Jag vill nämligen sätta upp en hemsida för mina tavlor och nej, jag vill inte ha en färdig mall. Jag vill ha en hemsida som är jag och nu har jag fått för mig att det enda sättet att göra det på är att göra det själv... och jag kan inte. Jag tror jag är i behov av hjälp. Hjälp!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för så här kan jag inte visa mig på danspremiär!

Förresten, roliga saker händer: jag har sålt mina första två tavlor och sedan fick jag värsta berömmet av min fina kompis T igår, tydligen skryter hon över mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0