Söndagkväll

Ikväll har jag tittat på TV (såklart). Först Merlin, spännande för hela familjen, ja inte för lilla L då, hon var mest som en mask i soffan, och sen Mia & Klara. Så himla kul - fast inte så självklart alla gånger, ibland är det pinsamt och komiskt på samma gång, sådär så man knappt orkar titta utan att ha en skämskudde till hands. Mia & Klara tittar Lilla M på också, även fast jag inte bestämt mig ännu för om det är passande... Idag var sista scenen just det - inte så passande. De gjorde "det där" som Lilla M säger och medan jag skrattade ropade jag "blunda! blunda!" Det är i och för sig helt onödigt eftersom minsta lilla oskyldiga puss får, alldeldes snart tioåriga, Lilla M att titta bort och kvida "usch!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0