Hejsan svejsan


Här är min bild som jag döpt till "hejsan svejsan". Den här katten började jag rita när jag gick i gymnasiet, jag tryckte också en tröja och lite tyg med katten. Sedan slutade jag rita överhuvudtaget, av någon anledning, kanske för att jag inte tyckte att jag var särskilt bra på det. Men nu har jag börjat igen. För ett tag sedan träffade jag en gammal vän (du vet vem du är) och hon påminde mig om katten. Bra idé! Tack för den! Det var kul att rita den, det är ju jag som uppfunnit den och då kan det ju inte bli fel:)

Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Ååååh, jag skulle vilja ha dessa som t-shirtstryck till mina barn!!! Hur gör du det då? :) Hoppas ni mår bra! STOR KRAM

2009-02-04 @ 17:32:16
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/
Postat av: Anna

Men tackar, tackar. Jag ritar i Illustrator. Det är skitkul, men också lite svårt!

Big Hug!!

2009-02-20 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0