Freaky fredag

...pust! Nu reser jag mig inte ur soffan, det säger jag bara! Idag har vi flängt runt som galningar och dessutom känner jag mig febrig, tung i huvudet och svid i svalget, inte optimalt. En av sakerna som vi skulle avklara idag var det rutinmässiga ultraljudet man gör någon gång mellan vecka 18 och 20. Det visade sig att jag var i vecka 17 och därmed blev förlossningsdatumet framflyttat tolv dagar. Doktorn gjorde en grundlig undersökning och kollade hjärta, hjärna, magsäck, urinblåsa och från topp til tå och allt såg bra ut.

Första ultraljudet jag gjorde tyckte jag att jag såg en pung, men det var det nog mest troligt inte, så det blir en prinsessa till, som M uttryckte det. Härligt! Jag gillar tjejer!

Nu ska jag se veckans inspelade avsnitt av "Krig och fred". Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Åh vad spännande! KRam

2009-06-13 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0