Regna nu, sen icke (så mycket) mera!

Idag är det grått, grått här hos oss i norr, men vad gör det när vi har hela sommaren framför oss? Just nu är jag och M och Lilla L hemma för att hämta grejer och tvätta, sedan sätter vi oss i bilen igen och åker till stugan. M har inte hunnit snickra en endaste liten spik på bastun, men imorgon efter skolan så kanske...

Vi har i alla fall beställt mobilt bredband så att jag ska kunna hålla mig själv och alla andra uppdaterade om vad vi gör, och jag hoppas verkligen att det ska fungera där ute.

Nä, nu ska jag fortsätta med packningen, måste passa på medan Lilla L sover, så att jag hinner det jag ska, innan hon vaknar för att "hjälpa till".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0