Leila i praktiken



Idag har jag och LIlla L varit på "husdjursdag" på lilla Ms skola, det var hundar, kaniner och hästar som barnen hade tagit med sig, mycket intressant och roligt, men också tröttande. När vi kom där ifrån sov både Lilla L och jag. Hon i vagnen och jag på gräset. Sen började det regna och då gick vi in och tittade på Leila på landet, vilket föranledde att jag bakade. Det var så inspirerande att jag gav mig på att baka två rulltårtor. Jag är ingen rulltårtsbakare, har jag förstått. Det verkade så lätt i teorin, men inte alls i praktiken. En blev okej, den andra, som verkade så god med nutella och banan, blev totalt misslyckad. Men smeten var god!



Kommentarer
Postat av: Murjäkkäkk

Åh vad söta ni är! Tänker på er! KRAM

2009-06-10 @ 21:11:30
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/
Postat av: Minna

Grattis Anna, Gravid igen :) Åh Vad kul, och lite skönt att halva tiden redan gått.. :)härligt härligt! Kramar från Visby

2009-06-11 @ 09:53:01
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0