På förstasidan

Igår fanns mitt inlägg om Mma Ramotswe med på blogg.se:s förstasida, det var jättekul för jag fick givetvis många besökare som kommenterade. Eftersom jag är nyfiken gick jag in på varenda en som hade en blogg och ibland lämnade jag avtryck, ibland inte. Jag har liksom svårt för att "hitta på" saker att säga för sägandets skull, så är det för mig också i verkliga livet. Hur som helst så tackar jag för alla snälla kommentarer och hoppas att några av er kikar in här igen.

Av alla bloggar jag besökte hittade jag flera som jag kommer att läsa igen och där utmärkte sig särskilt en: Viktoriae.blogg.se - Självkänsla & Tänkvärda inlägg! . Jag tyckte att just den här bloggen stack ut lite extra, "vad bra" tänkte jag "hit kan man gå om man känner att man behöver lite pepp."

Ja, det är i alla fall vad jag ska göra, nu på en gång faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Åh, vad snällt skrivet av dig! Tack!!

2009-05-08 @ 17:28:47
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0