Mamma!

Så var det söndag igen och dags att planera en ny vecka, inte för att jag har så många aktiviteter att skriva in i agendan, det mesta handlar om barnskötsel, som ni vet. I mitt huvud pågår i alla fall full aktivitet inför den stundande flytten om två månader. Länge dit kan tyckas, men jag misstänker att när det väl är dags så blir det stressigt. Därför tänker jag redan nu börja att sortera, slänga och inventera vårt hem, har inte tänkt ta med mig en massa "skräp" till nästa bostad. Nej, allt som är överflödigt ska bort! Och flyttkartonger inhandlas. På Biltema, eller? Tips någon?

Imorgon kommer min mamma hit, ändå från Skåne, jag längtar! Ja, man kan längta efter sin mamma även när man fyllt tretti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0