Goodbye Comfort Sommarbris!

Idag har jag gjort slag i saken och fixat färg till Lilla Ms rum. När vi flyttade hit upp (till ovanvåningen) användes det rummet som arbetsrum/extra Tvrum. Då var det kaffelatte på väggarna (vet inte varför jag valde den färgen?) och sedan, när Lilla M tog över det fick hon välja själv, oh så pedagogiskt av mig. Ett misstag jag inte kommer att göra om. Varje gång jag gått in i rummet har jag känt doften av Comfort Sommarbris sköljmedel, för exakt den färgen var det. Och jag har avskytt det hela tiden, en del färger klarar man helt enkelt inte av! Nu har vi i samrådan bestämt färg och jag hoppas att tredje gången gillt, så blir det bra. Just nu håller M på att maskera alla lister. Imorgon blir det målning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0