Rosa halsband

Idag blev ett rosa bollhalsband med snäckskalpärlor färdigt. Det blev fint. Till Skåne ska det skickas!
En gång frågade Marko om jag inte skulle mäta innan jag gjorde knutar och satte dit pärlor och bollar. Mäta? Är han galen, om jag skulle mäta skulle min kreativitet skrumpna och dö. Jag måste få ha konstnärlig frihet! Men ändå tänker jag att den som ska köpa det kanske inte tycker om oregelbundenheter och kanske borde jag mäta ändå? Men då blir det inget kul och då går det inte. Så här ser de ut. Take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Självklart så måste man få skapa fritt! Annars är det ju absolut inte skoj!! =)



Ja jag skall testa alla förslag på program som jag får, så får vi se vilket jag fastnar för..(läs: det jag klarar utav..hehe..).. =)



Ha det gott!

Kraaam

Sanna

2010-08-09 @ 12:55:27
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: annika

Helt perfekt ! Vi längtar ihjäl oss här i Skåne! Kram!

2010-08-12 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0