Små projekt

Den här veckan har varit hektisk. Lova har börjat på dagis och Maya femman. Jag vet inte vem som varit tröttast, förmodligen jag själv - även fast allt gått finfint. Idag har vi gjort lite småprojekt, eftersom vi ska börja med ett lite större snart:
Skåpluckemålning.
Nu fyra luckor kvar och nio lådor i väldigt varierande storlekar, från djupa och praktiska till minimala och opraktiska. Men nio är de i alla fall. Imorgon ska de förhoppningsvis slipas och så var det trädgården innan frosten. Och balkongräcket och, och...
Och visst har jag en fin skjorta! Den har jag fått av min lillebror Robin.

Kommentarer
Postat av: Edgar Cräizey

du ser verkligen ut som en riktig byggare i den där ;)o va fint ni gör de :)

2010-09-03 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0