Min vinst från personligalmanacka.se

Blev så glad när jag upptäckte att jag vunnit en personlig kalender från företaget personligalmanacka.se. Maya hade uppgett mig som "kompis" i en tävling och vi vann båda två jättefina kalendrar. Igår kom min och den är verkligen superfin. Nästa år beställer jag en själv.

För att beställa skapar man snabbt en användare på deras hemsida, och sen är det bara att sätta igång och välja färger, utseende och massa andra tillägg. Jag har valt små rutor på varje uppslag som:

dagens väder
dagens träning (som jag ska börja med när jag FLYTTAT som allt annat)
veckans att göra
veckans lista
veckans mål/konstverk/idé

Dessa tillval passar mig perfekt eftersom jag alltid gör olika listor också i vanliga fall. Jag rekommenderar verkligen en titt på hemsidan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0