Allt och inget

Här på bloggen händer det inte särskilt mycket, vilket beror på att vi håller på med vår flytt till huset. Eller, förbereder för en flytt. Igår var jag där för att göra något(?), men  det är så mycket att jag bara blir snurrig och frustrerad. Grejer överallt och ingenting färdigt, dessutom minst en liten palt som vill mig något så inget blir någonsin klart. Frustrerande och tålamodsprövande. Det slutade med att jag gick ut och skottade uppfarten och sen hände iget mer från min sida. Kanske går det mer framåt till veckan. Vi väntar på paket från IKEA, tretti.se och så ska plattsättaren komma (hoppas vi). Imorgon är det första februari, hoppas den känns kortare än januari!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad härligt med flytt, det är så kul att starta på nytt. Jag älskar att flytta, kanske ett udda intresse ;)



Lycka till!

2010-02-10 @ 11:20:43
URL: http://rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0