Annas tröstvantar

För ovanlighetens skull har jag stickat ett par vantar till mig själv. "Annas tröstvantar" kallade jag dem. Som jag tidigare antytt har jag känt mig lite trött och sliten och då tänkte jag att ett par vantar skulle få mig att känna mig bättre. Det blev ett par lila vantar och vit blomma med gammelrosa knapp från Slottsfrökens knappsamling:












Tyvärr upptäckte jag alldeles för sent att jag stickat två högervantar, förbannat! För att stilla mitt sinne tog jag genast upp virknålen och tillverkade en kula. Två högervantar gör mig gaaalen, en virkad kula återställer lugnet. 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Anna, Anna du är fantastisk! Nu behöver du bara sticka två vänstervantar så har du en superfin present till en frusen vän.

:)

2010-01-05 @ 17:52:53
Postat av: Fröken Prickig

Jamen du har ju rätt, Camilla! Ska bara arbeta upp ett sug att göra två vänstervantar först:)

2010-01-05 @ 19:31:29
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: Cam

Tjopp!



Klart man måste pigga upp sig själv ibland. Vantarna blev ju verkligen superfina.

Jag gillar knappen som utgör blommans mitt. suppergulligt:)



2010-01-10 @ 18:57:03
URL: http://rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0