flyttat nu jag har

Äääntligen är det största kaoset över, hade ingen aningen om hur JOBBIGT det är att flytta ett helt hem samtidigt som man ska ta hand om tre ungar! Fy vad trött jag varit och vad lite uppmärksamhet min dator har fått. Hade 118 nya mejl i inkorgen igårkväll! Med andra ord har jag många blogginlägg att läsa, ska bli kul att se vad alla andra har hittat på medan jag haft näsan i en kartong i flera veckor nu.

Tyvärr har jag inga bilder från vårt nya hem att bjuda på än. Min stora dator är fortafarande i en kartong i garaget, den väntar på att få flytta till sitt nya hem ARBETSRUMMET som Marko just nu håller på att förbereda golvet för målning i. Och när den flyttat in ska ni läsare också få kika in.

Nu måste jag hänga tvätt, i TVÄTTRUMMET, jippi, som jag längtat efter att få. Istället för att hänga tvätt i ett förråd innanför köket som i gamla lägenheten. 

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Vilken mysig blogg du har!! =)

2010-03-04 @ 19:59:05
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0