I planeringstagen

Tidigare hade Marko "crazy" med Gnarls Barkley som ringsignal då jag ringde honom (?), jag frågade om det hade någon särskild mening men det förnekade han. I morgon kommer han hem och jag misstänker att han kan bli lite smått crazy när han ser att jag börjat ta bort strukturtapeten i matrummet... Min plan är att vi ska fixa väggarna i vardagsrummet och matrummet i helgen. Dock har inte Marko full insyn -än- i planeringen. Men hur som helst är jag borta när han kommer hem och då har han cirka två timmar på sig att lugna hjärtat lite innan jag dyker upp. Det upplägget brukar fungera.




Varje vecka ser jag på "arga snickaren" och tänker att det är ett bra program och att det är skönt att det inte ska komma hem till oss. Men, jag försöker ta lärdom av Anders (den arga snickaren) och inte stå som ett fån och se på när mannen i huset jobbar. Alltså ta egna initiativ och slutföra saker. I helgen sätter Marko den tunna väven och jag målar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0