Vanligt vackert fult

Fick hem den här boken från biblo idag och satt och bläddrade i den en stund nu ikväll medan jag pratade i telefon med min pappa. Kände att jag inte riktigt engagerade mig i telefonsamtalet eftersom det ar så kul med boken. Det här är ingen inredningsbok med enbart snygga och stajlade miljöer, utan mer ögonblicksbilder av detaljer i vanliga (både fula och snygga) hem. Jag roade mig med att se om jag kände igen/äger något likadant som fanns i varje bild. Och så slog det mig: vad vackert fult kan vara!

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en fantastisk bok, kul att se "riktiga" hem för ovanlighetens skull. och ja, det är ju så mycket snyggare när man ser att nån verkligen bor där bilderna är tagna. Kan bli lite trött ibland på stajlade hem i alla tidningar, samtidigt som man ju då får inspiration. Men skönt med omväxling.



Och ja, du hade kommit rätt :) Dags för byte!



Ha en skön lördag! Kram Therese

2010-11-20 @ 09:58:57
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0