Veckans husmoderstips no.3

Konstaterade idag att jag varit en aning bortskämd, har nämligen inte behövt rengöra avlopp förut. Hade ju visserligen kunnat hålla ut tills Marko kommer hem igen, tanken slog mig, men sen tänkte jag "skärp dig och gör det på en gång!"
Och äckligt är det ju, men nu är allt rent och fint och det inte minst tack vare en gammal tandborste som jag diskade med inne i rören med. Alltså: tipset är att spara tandborstar (tycker man det är äckligt kan man ju ta nya) och använda dem i sådana här sammanhang, där det är lite snajsigt att komma åt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart att du tar tag i det själv, I'm impressed :) Har gjort det en gång, och det var för kanske åtta år sedan när jag inte visste bättre utan ringde fastighetsskötaren och han ställde upp! Haha, har ju fattat i efterhand att det kanske inte ingick i hans jobb;)

2010-10-13 @ 21:24:57
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0