Hemma hos paltarna


Idag tänkte jag fota paltarnas rum, det var så fint och städat så jag gick för att hämta min kamera, men too late. Två minuter senare var det som vanligt igen. De är så... livliga mina barn.

Här sitter Anna & Marko och väntar på mat. De heter så, dockorna.

Det viktigaste plagget - dansskorna.
Omgjord lampa för länge sedan, målad lampfot från IKEA och en skärm från loppis (så klart) fick nytt, rutigt tyg. Den är julig, men också mysig på kvällen när de ska sova.

Säng från Myrorna för en 50-lapp. Ena sidan går att haka av och det har vi gjort. Jag har också tapetserat den med tapetbitar som blev över från motsatta väggen i rummet och sen lackat över med vattenbaserat lack.

Och vid någon tidpunkt ikväll kommer den här damen att ligga i den, men när vet man aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0