Veckans husmoderstips no. 7


Blev glad när jag såg att man kan få veckans erbjudande från Coop Nära direkt i mejlen.

Varje måndag brukar jag hämta reklambladet på Coop för att se veckans erbjudande, dels ur en rent ekonomisk synvinkel men också för att jag på så sätt har något att utgå från när jag ska planera veckans middagar. För planerar det gör jag, annars faller mitt liv isär och det blir för utmanande och energikrävande att skarva ihop det igen.

Men den största vinsten är givetvis att jag slipper ta hem ett reklamblad, vilket är bra för miljön.
Vill du också ha reklamen i mejlen istället för det vanliga postlådan? Fixa det här!
*Jag har givetvis sagt bor all reklam. Annars är det ju ingen idé med mejlen liksom!



Kommentarer
Postat av: Maria

Men riskerar man inte att få det med reklamen ändå? Om man inte säger bort all reklam förstås...

2011-01-12 @ 22:59:55
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0