Utmaning



Jag har blivit utmanad av Maria att berätta några sanningar om mig själv. Efter en del tankeverksamhet kan jag berätta detta för er:

1. Jag är väldigt intresserad av det "paranormala", andra dimensioner, kosmos, Gud etc. Jag tycker att det är jättespännande och tror absolut att det finns massor som vi inte vet.

2. Jag är ganska blyg och gillar inte att stå i centrum, om det inte är frivilligt vill säga, vill inte bli "tvingad" att underhålla andra. Då låser det sej och jag blir bara tyst och inte alls kul, bara pinsamt.

3. Jag vill ha många kramar varje dag, av mina barn och av M, annars känns det inte riktigt bra...

4. Jag älskar kakor, bakelser, bullar - fika överhuvudtaget. Kan inte tacka nej!  

5. Något av det bästa jag vet är att basta och bli riktigt varm och sen slänga mig i havet - naken. Det är härligt!

6. Jag brukar prata för mig själv. Låtsas att jag blir intervjuvad om hur jag gör när jag diskar, hur det känns att stoppa tvätt i tvättmaskinen flera gånger varje dag, hur mitt liv ser ut, varför jag lagar den mat jag lagar, vad jag tycker om en viss världshändelse. Givetvis pratar jag inte högt, det är mer en slags konversation i mitt huvud, Anna om Anna liksom.

Nu skickar jag utmaningen vidare till Husugglan, Nella och Terkolina!


Kommentarer
Postat av: Theres

Hej! Tyvärr har jag inte sett denna utmaning och jag har inte kvar min blogg, men jag ska skriva en personlig bara för dig (: kram

2009-03-09 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0