Rutan Randan & Prickan


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-17 @ 09:32:13
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: moster i söder

Har pratat om olika mönster med mina förskolebarn där vi ska lyfta matematiken för småbarn på ett tidigt stadium och dessa katter känns väldigt pedagogiska! ha ha!

2009-03-20 @ 19:53:37
Postat av: Anna

Tack gulle du:)

2009-03-21 @ 08:52:29
Postat av: Anonym

Hej! Jak skulle viljah beställa en A3-affisch med tre katter på. Först funderade jag på om jag vill ha två pojkkatter och en flickkatt men det kanske ska vara tre katter med obestämt genus? Gärna med färgerna grön/blå/mintgrön/turkos? Ska sitta i bäbisrummet och katterna ska symbolisera barnen... Vad tror du, kan du göra en sådan?

2010-05-03 @ 20:48:22
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0