Försmak av sommaren

Idag har det varit superfint väder här i norr. Jag, M och Lilla L tog en sväng till stugan med några grejer som vi ska ha där. Vi ska börja inreda och måla där och det ska bli så kul. Jag känner riktigt hur det kliar i fingrarna att få börja, fast det är inte förrän nästa sommar som kök och WC ska installeras. Nu ska vi bara fixa till i det rum barnen ska ha. Mat och Bad får vi ordna med inne hos farmor än så länge.

Jag ska erkänna att jag varit lite skeptisk då och då till stugplanerna, medan M varit exeptionellt entusiastisk inför utsikten att få spendera massor av tid i naturen/vid havet/ i en bastu och det har liksom gjort mig lite tveksam - tänk om jag aldrig mer få se civilisationen igen, liksom? Men idag när vi var där kände jag verkligen hur skönt det är med frisk havsluft, en egen liten strand, skog, blåbärsris och jordgubbsland. Så nu är jag definitvt på Ms sida i detta projekt! Fast då vill jag ha mobilt bredband.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt det ser ut!! Kram från oss här i Umeå!!

2009-05-22 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0