Vecka 39

Barnmorskan idag, bebisens huvud är fixerat och allt ser bra ut. Har gått in i vecka 39 och vi summerade graviditeten och kom fram till att den varit normal. Frågan om vaccinering kom också upp och jag känner att jag helst vill slippa ta ställning. Jag vet inte vad jag ska tro/tycka. Barnmorskan tyckte inte att jag skulle lita på mina känslor i det här fallet, utan ta reda på fakta och använda mig av logik... Men jag har en lite invändning där, logik funkar inte alltid och det läkemedelsverket anser sig veta, vet dom egentligen inte utan de tror de med. Svårt!

Så, nu fortsätter jag vänta på att lilla palten ska komma till oss. Ser fram emot att kunna vända mig i sängen utan att det gör ont, kunna ligga på mage, ha vanliga byxor, bli lite svalare, helt enkelt bli mig själv igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0