Nestors Loppis & Café

Igår besökte jag Nestors Loppis & Café i Överstbyn och fikade och fyndade. Jag kunde knappt slita mig därifrån eftersom jag hela tiden hade en känsla av att jag missade något riktigt bra och skojigt köp. Hela huset som Nestors är inrymt i, är helt smockfullt med saker och riktigt kul är det att botanisera runt i för alla loppisälskare. Och blir man hungrig går man ner och fikar något smarrigt.
Här är mina fynd från igår:

 

 

 

Den här sista grejen, den turkosa brickan, är jag inte helt säker på är ett fynd. Jag gillade motivet och färgerna eftersom de matchar kökets färger perfekt. Men den är i ärlighetens namn lite för sliten, egentligen. Men jag ska låta den stå och så kanske jag kommer på något bra sätt att fixa till den på.
Hur som helst blev det inte särskilt dyrt, lite över hundralappen bara så då kan jag leva med den tveksamma brickan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, men nej.. Retro grejjer kan aldrig vara för, slitna..Den är ju jätte vacker! =)

2010-09-09 @ 12:34:02
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0