Ricifiera en kandelaber



I höstas: (notera! fortfarande inget kakel i bakgrunden) har fått kandelabern av mamma så den har affektionsvärde, men är ack så... vanlig! Jag vill ha färgglatt och roligt, jag RICIFIERAR den!



Gult spray borde göra susen!



Skruvade isär delarna och använde pinnar och flaskor hänga upp delarna på så att sprayet skulle nå över allt...

...vilket det inte gjorde i alla fall. Färgen måste torka en vecka innan man kan spraya igen och jag hade andra projekt att ta itu med så nu har ljusstaken stått ofärdig i garaget sen i höstas ända tills i måndags då jag äntligen sprayade den färdig.


Idag tog jag in den och matchade med snyggaste ljusen från ICA.



Jag är nöjd kan jag säga, men man ska inte titta jättenära för det är ingen mästersprayning precis... eller så kallar vi det shabby chic och säger att skavankerna är precis rätt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den blev helt underbar! Jag måste våga ge mig i kast med att spraymåla lite jag också.. =)



Ha en trevlig påskhelg! <3

Kraaaaaaam

Sanna

2011-04-21 @ 18:16:06
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0