Om 2011

Har inte önskat gott nytt år här på bloggen, har varit lite krasslig sedan nyår men nu tar jag nya friska tag, så Gott Nytt År alla ni som tittar in här och läser. Jag har inte lovat något inför 2011, men jag har funderat på vad jag skulle vilja uppleva det här året, från det stora till det lilla:

  • jag vill fortsätta att vara lycklig så ofta jag kan, det är ju meningen med livet, så det siktar jag på! Jag säger "nej" och jag säger "ja". Jag gör det som jag själv vill och inte vad någon annan tycker eller vad jag tror att andra tycker att jag ska göra.
  • jag ska sova mer. Jag slarvar med sömnen, som nu i skrivande stund, jag borde ligga nedbäddad, men jag känner att Fröken Prickigs fönster mot världen blivit försummat på sistone.
  • jag vill utvecklas på det personliga och - ska vi säga - det andliga planet? Jag vill utmana mig själv att tänka annorlunda, mindre snävt och mindre fördömande, försöka hålla mitt sinne öppet.
  • fortsätta vara kreativ!
  • oroa mig mindre
  • måla naglarna oftare!






Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jättefin mamma med jättefina ungar!

2011-01-06 @ 12:04:42
Postat av: Fröken Prickig

Tack Lillemor!

2011-01-06 @ 13:05:25
URL: http://frokenprickig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0