Hola hemma!

Har alltså varit på bilsemester ända ner till Skåne, vi stannade på många ställen:
  • Umeå
  • Stockholm/Åbo/Nådendal/Mumindalen
  • Jönköping (en plågsam tretimmarssesion i köpcenter där alla i familjen var sura och besvärliga)
  • Skåne/Bromölla/Sölvesborg/Olofström/Kivik/Vanås Slottspark och en bit utanför eftersom vi gick vilse
Men nu är vi hemma igen och det är skönt så klart men då återvänder vi också till verkligheten: alla projekt ute och disk och tvätt. I bilen hem hade jag massor av saker jag fyndat (ja, det ÄR fynd oavsett vad andra säger). Och saker som är nya, den här kannan och skålen till exempel som jag fick av min mamma och jag blev jätteglad:

RICE - skål - Hönor TURKOS RICE - Kanna med hönor TURKOS
(bilder: broarne.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0