LUSH(kta på mig!)



Varenda gång jag tvättar håret tänker jag på de där parabenerna och kemikalierna som jag masserar in i håret och usch! känner jag. Småpaltarnas hår sköljer jag bara för det mesta och det funkar fint (de är ju så oförstörda), Mayas hår är hmm.... ganska utsatt för diverse kemikalier (dock hårfärgningsförbud fram till årskurs 7 "ORÄTTVIIIST!!").

Köpte de här (ganska dyra) hårprodukterna på LUSH, ett ölshampo och ett balsam med citrus, de innehåller visserligen parabener, men ytterst, ytterst lite fick jag förklarat för mig och det kändes lite, lite bättre. Och Ååååh så gott jag luktar! Jag kan inte sluta lukta på mig själv! Och vad Marko ska tycka jag luktar gott, han som gillar öl så mycket! Han kommer gilla mig ännu mer än vad han redan gör!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som ett bra alternativ, fast jag vet inte om jag vill lukta öl dock.. =) skratt..



SV: Tack och bock! =) hihi.. Ja jag bara älskar ju loppis så det är lite svårt att motstå.. <3



Ha en toppenfin helg! <3

Kraaaaam

Sanna

2011-06-17 @ 08:35:02
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Camilla

Anna, jag bara älskar att läsa dina blogginlägg med den fantastiska knorren på. :D

Att få gå och sova med ett leende på läpparna tack vare dig är inte ett helt ruttet författarbetyg. ;)

2011-06-18 @ 01:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0