Hej Påsk!

Skärtorsdag idag och ute vräker snö ned. Som tur är det plusgrader, så den smälter när den landar, annrars hade jag nog blivit galen tror jag. Inte för att jag ska vara ute, nej, jag har inte tid:

  • ska äta sen lunch
  • gå till gymet
  • baka tekakor
  • handla lite kompletterande ingredienser som ska vara till lammsteken vi ska bjuda på imorrn
  • kommunicera med M om middagen imorgon
  • göra egen glass (?)
  • göra pizza till middag (är sugen på mozzarella)
  • sy djur till Lilla L (?)
  • rita

Och nu när jag ser listan tror jag att en del saker kommer att falla bort innan den här dagen är slut.


Kommentarer
Postat av: Fam Westman

Glad Påsk ! Hoppas ni får en härlig helg! När kommer ni till Umeå och hälsar på???

2009-04-11 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0