Mat & Prat

Äntligen är det fint väder här i norr, solen skiner från blå himmel och det är såå härligt, dock är det inte särskilt varmt men det gör nästan ingenting. Har tagit långa promenader varje dag med barnvagnen och det är så skönt när man kan ha vanliga gympadojor på sig istället för tunga vinterskor.

Idag har jag lagat en riktigt god morotssoppa till familjen, receptet hittade jag på fina matbloggen Kalasgott, fast jag skippade mjölken, tog lite mer vatten bara och blandade i en burk creme fraiche, till det hade vi vitlöksbröd. Smaskens! Matbloggar är verkligen jättebra att kika in på, jag känner ofta att jag inte vet vad jag ska laga och då kan man ju få tips och inspiration av andra. Kanske någon kan tipsa om någon bra sida?

Nu ska jag snart iväg till gymet för ett benpass, nu ska jag verkligen bli av med mina mammakilon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0