Ovanligt morgonpigg

Nej. Inte det, jag har inte somnat ännu bara. M snarkar, Lilla  L snusar på sin kudde och jag är klarvaken. Pling! Ibland har jag sådana här perioder, när jag helt enkelt inte kan sova. Sömnen vill inte infinna sig och då är det ingen idé att ligga kvar egentligen.

När jag har sådana här vakenperioder handlar det oftast om grubblerier. Jag ligger och funderar, tänker, filosoferar om livet. För det mesta handlar det om min eviga fråga: vad ska jag göra? Jag har så många idéer och jag känner hur de vill komma ut, men hur?

Ja, inte särskilt intressant egentligen. Men jag är inte mer spännande än så här...
Läste förresten en bra blogg nyss: Myltan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0