Hej & hejdå helg

Den här helgen försvann likt andra helger i ett nafs. Jag hade tänkt ha tid att rita men jag har inte dragit ett streck varken med penna eller i dator.  Fredagen gick åt till städning och matlagning i traditionell hemmafru-stil.  Jag våtmoppade lägenheten eftersom lilla L är så ofantligt rädd för snabeldraken att det helt enkelt inte går att vänja henne - jag har försökt. Och jag har kommit fram till att det är jobbigt att dammsuga med en gallskrikande unge i hasorna så apparaten får stå i förrådet och vila.

Igår (lördag) åkte jag till Sundom för att beställa ramar till mina tavlor på Lilla Butiken, när jag kom hem väntade släktingar från den Kungliga Hufvudstaden på mej. Vi fikade, åt jättegod middag hos mormor och hade trevligt. Dessutom fick jag mycket värdefulla tips om hur jag ska utveckla min hemsida annavestman.se, av min kusin som faktiskt är mannen bakom sajten reco.se! Så nu har jag lite jobb att göra här framöver!

Men idag då? Ja men då ska jag väl ändå hinna sätta mig ned, det får bli när M kommer hem igen. Just nu är han och sågar i bastugolvet i stugan, bygget har nämligen startat - idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0