Äntligen söndag!

...är ju inte något jag vanligtvis brukar tänka, men idag gör jag det. Veckan har varit hektisk, men rolig framförallt. Dels var jag och tjejerna med på TV och i C-magasinet (titta här), dels har jag fyllt år.

Egentligen var jag inte särskilt sugen på att fylla år, för jag tycker inte att det är så speciellt även om jag fyllde 30, men som tur är har jag människor runt omkring mig som tycker att jag är värd att fira. Så jag har haft ett jättetrevligt veckoslut. Jag har fått besök, presenter, tårta, mat och jag har haft väldigt trevligt och jag har känt mig omtyckt. Tack alla som uppvaktat mig! 
                            
Jag har också varit på Halloweenfest (igår) och på husvisning idag. Och för en gångs skull gillade jag huset vi tittade på!

Sen tänkte jag också tacka alla som hört av sig och gillat reportagen, jag blir så glad av alla fina kommentarer!

Men nu är det i alla fall söndag och en ny vecka väntar, med barnmorskebesök, utvecklingssamtal, babysång och vem vet? Kanske förlossning, jag går ju in i vecka 39 på tisdag.


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh, grattis söta du! Vad mumsigt té du verkade ha där...

2009-11-01 @ 21:10:28
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/
Postat av: dagenskreativa

Såg reportaget på 24 norrbotten, mysigt ni har de hemma:)



Kram Anna

2009-11-07 @ 16:30:17
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0