Och så ännu en nyhet




Och äntligen har det hänt! Vi har köpt ett hus, något jag nästan tappat hoppet om att få till. Det är inte stort och inte så som jag hade tänkt (gammalt trähus med äppelträd och vildvuxen trädgård hrrrm... vi bor i Norrland). Nej vårt hus är från 1962 och byggt i tegel, det har inte rätt antal rum för vår numera rätt stora familj och har till och med mindre boyta än vår nuvarande lägenhet på 130 kvm. Ojsan! har jag tänkt då och då, men jag är ändå helt säker på att, ursäkta språket, det kommer bli skitbra!

Så fort jag klev innanför dörren kändes det bra och saken blev inte sämre av att Marko tyckte likadant, så vi slog till och nu är det vårt, helt fantastiskt! I februari flyttar vi in och då kommer det antagligen dyka upp bilder på vårt nyförvärv.



Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Tack för kommentaren:) & grattis till husköpet!



Hoppas att du & resten av familjen har det bra:)



Kram Anna

2009-11-19 @ 02:01:09
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: Camilla Brun

Åh vad kul med ett eget hus! Grattis så jätte mycket. Sköt om er. Kram Camilla

2009-11-19 @ 17:40:54
Postat av: Fröken Prickig

Tack Camilla! Hoppas du har det bra!:)

2009-11-19 @ 18:25:58
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: Eva

Du och din familj har fått ett toppenhus! Ett hus där min mormor och morfar har haft ett fint liv. Det finns mycket kärlek i det huset! Och min mormor skulle nog särskillt ha tyckt om att det blir mycket barnspring och stoj i rummen.

Lycka till!

2009-11-20 @ 12:13:44
Postat av: dagenskreativa

Jo jag har hittat på dem själv:)



Önskar dig en fin helg!

Kram Anna

2009-11-20 @ 16:05:45
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: /B

Men gud, vad kuul! Grattis! och det betyder att vi längre fram kommer att ha äNNu en anledning att hälsa på!

;-)

/Birgitta

2009-11-21 @ 11:26:31
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0