Blöt ull

Idag städar jag (och det gör jag alla andra dagar också känns det som), jag avskyr att gå i knastrigt grus inomhus. Eftersom våren också kommit hit till oss i Norra Norrland har stora vinterklädstvätten börjat, dock är jag lite försiktig. Ingen idé att tvätta allt med en gång eftersom vi ofta får uppleva bakslag på våren och vinterkläderna åker fram igen. Men lite kan man ju starta med, mössor, vantar, täckbyxor. Ett bra sätt att säga adjö till den långa och framförallt snörika vintern. Igår tvättade jag bilen invändigt, det var ganska roligt och vädret var strålande.



Kommentarer
Postat av: Helena ROOM AND SERVE

Våran bil är invändigt något som kommunen snart tror konkurerar med sopstationen...

2010-04-18 @ 12:33:15
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Therese

ja, man vågar inte riktigt plocka bort alla vinterkläder - än :PO

2010-04-19 @ 08:17:50
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0