Hej gamla indian

Ikväll har jag roat mig med att göra ett collage i scannern, det var riktigt kul och nu är det riktigt stökigt på skrivbordet. Det är kul att gå igenom lådor med sådant man sparat för att man tyckte det var fint, en del bilder och tidningsurklipp är mer än femton (!) år gamla. Så hur gammal är jag då? Hur som helst så resulterade collaget i bakgrunden här på bloggen. Massa fint strunt som jag gillar. Speciellt indianen.
Annars har vi varit på stranden idag. Lova gillar mintchoklad-Ballerina, det märks. Och så har hon fått en galet kort lugg. Men det är inte så himla lätt att klippa någon som är så upptagen och arbetsam som hon är.

Kommentarer
Postat av: Freja

Haha Lova är ju för söt! Jag gillar din nya bloggdesign! :)

2010-08-08 @ 14:11:02
URL: http://frejalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0