Före & efter

Flera gånger i veckan tänker jag: "jag tror jag blir galen!!" och då brukar det handla om mitt familjeliv eller rättare sagt om mina barn, som visserligen är gulliga och högt älskade, men som också tänjer på mitt tålamod. Våra nya lampor hängde inte ens uppe i två dygn innan de var förstörda, den ena lite grann bara och den andra väldigt mycket. Någon hade dekorerat dem med vattenfärg. GAAAAHHHH!! Men jag vet att om några dagar, eller kanske en vecka kommer jag inte bli särskilt upprörd när jag ser det, men det blir jag nu. Upprörd. Och galen. Nu kommer några före och efter bilder:
Någon timme innan.
Någon timme senare.

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh no! Går dte inte att måla över, alltså måla om hela lampskärmen? Eller det kanske inte går att måla över så mörk färg. Kolla med färgaffären om de har nån form av borttagning?

2010-10-20 @ 19:34:32
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0