Hela helgen

Det här var i torsdags, då hade jag mina virkade örhängen:
I fredags såg det ut så här på vårt köksbord, vi sorterade allt vårt metallskrot, skruvar, krokar, bultar, muttrar och sånt som fanns kvar i huset när vi köpte det. De där röriga lådorna har gnagt i mig varenda gång de hamnat i mitt synfält. Nu är de skrot på återvinnigsstationen = Feng Shuiade!
Lördag åkte jag och Maya till IKEA i Haparanda, det tog hela dagen, vilket jag hade räknat med. När jag kom hem kände jag mig trött och grinig och la mig tidigt, somnade på en halv minut.
Vaknade på söndag, glad och utvilad. På söndagen flyttade vi möbler och skruvade ihop den här bokhyllan som jag köpte, vi har börjat med ett nytt projekt nämligen. Sammanfattningsvis: vi fick mycket gjort. Röror har rensats upp, det har blivit städat och saker har hamnat på permanenta platser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0