Blundar & tänker

Tjoho! Jag har fått mitt liv tillbaka - så efterlängtat. Våra tre kräksjukor på två månader medförde att jag halkade efter en aning i mina studier och den senaste veckan har jag sovit alldeles för lite och suttit på min datorpall alldeles för mycket. Men nu är jag färdig och jag har återtagit kontrollen. Idag har jag haft en slappardag, det har jag absolut förtjänat. 



Och det här är vad jag såg innan jag slöt ögonen: planket som vi aldrig behandlade på insidan innan det blev höst och kallt, det ska vi åtgärda när snön är borta.



Och så fortsatte jag planera vad mer jag ska göra den här varma säsongen innan jag somnade skönt i solen. När jag vaknade igen hade jag blivit lite prickigare och lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0