Törnmarko

Hade en liten hektisk vecka, nu när jag inte är föräldraledig längre ska jag försöka komma in i nya rutiner och de är så att säga inte på plats än och då blev det lite rörigt.

En ny rutin blir fredagsstädning. Tidigare har jag städat på måndagar, tyckte det var bäst så för då fick jag ha min ordning ända tills Marko kom hem på fredagarna. Veckosluten var det liksom ingen idé att städa, det blev stökigt så fort han satte sin fot innanför dörren. Jag har undrat hur han bär sig åt för att få "en-bomb-har-briserat-känsla hemma hos oss så snabbt? Nu vet jag och så här går det till:

Lova nyper sig med en tång och har bäddat om Marko med både Lego och dockhus.

Aaah! Sleeping Beauty är påkommen... och förlåten.




Kommentarer
Postat av: Burkini

LOL

2011-02-08 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0