Lugna mig nu


Jaha. Då har jag gjort en för stor mössa då och jag tänker inte riva upp, för garnet är sånt som trasslar sig och fastnar.

Här ligger FNSKPT (vokalerna ät utelämnade för fina flickor svär inte men det är så jag känner just nu.)

Farmor kom förbi och prövade om hon kunde hjälpa mig, men det kunde hon inte.
Var tvungen att virka något annat, grönt och lätt för att lugna ned mig lite.
Mössan/baskern är ett fiasko och jag och den måste ta en paus från varandra just nu. http://bloggkartan.se/registrera/14449/luleaa


Kommentarer
Postat av: mamma

Va tråkigt med mössan, men kan du kanske sätta ett band eller nåt som håller in vidden? Undrar så vad det gröna ska bli? Kram mamma

2011-01-23 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0