Har ni sett?

Fastnade framför TV:n, av två orsaker: dels måste jag göra en jobbig sak som jag gruvar mig inför, dels var det bra program som jag började se på. Vanligtvis hinner jag inte se på TV, eftersom jag vill göra annat på kvällen men det här gillar jag:
  • Halv åtta hos mig, det är kul och jag har faktiskt lärt mig ett och annat om matlagning (jag var jättedålig på mat tidigare, kunde knappt koka potatis! Tv-matlagning är lärorikt - faktiskt.)
  • Jakten på lyckan med Hanna Hellquist, författare, krönikör och bloggare i DN samt radiopratare i Morgonpasset i P3.
  • Antikmagasinet i Kunskapskanalen med Knut Knutsson, ikväll handlade det om Estrid Ericson, grundaren av Svenskt Tenn.
  • Klädkod: Bolivia i Kunskapskanalen, det var nog det bästa programmet på hela kvällen, jag blev riktigt glad av de färggranna kläder som indianerna bär.
bild från dnibolivia.org

Kommentarer
Postat av: Maria

JAg missade Jakten på lyckan. Ska se om den finns på play. Kan kanske laga mat och se den NU:

2011-01-30 @ 16:19:39
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Therese

Halvåtta hos mig tycker jag oftast är kul att se på, beror på hur mcyket personerna som är med bjuder på sig själva. Men kul att se så mångas entusiasm och även "normala" folks hem!



Nej, den där kokboken är skriven av en svensk tjej som heter Ulrika Hoffer. Har hört om den där danska familjen... men denna är betydligt mer human än vad de verkar vara;)

2011-01-30 @ 16:51:29
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0