Nyhet

Nyhet: nu är jag officiellt inte föräldraledig längre. Barnen är på dagis och skola och jag studerar! Nej, jag håller inte på med min nästan-färdiga-lärarexamen, utan något helt annat och framför allt roligt: jag läser Webdesign och Grafisk design på distans och jag kan inte annat säga än att det gör mig lycklig!

Och så känns det lite märkligt att äta lunch solokvist, bläddra i tidningen utan att lyssna med ett öra hela tiden om någon vaknat eller trillat eller hittat på något annat. En glad och lite märklig dag.
Kom på att jag kan sitta i soffan och dricka te och läsa. Fantastiskt! Nu kanske en del tror att jag blivit snurrig, men jag har varit föräldraledig så länge nu att den här känslan av att bara vara jag är som ny för mig. Så ni får ha överseende med mina mäklig-lyckokänsla-utbrott.

Kommentarer
Postat av: favvotant

Halleluja säger jag!

Grattis till dig lilla råttunge!

Kramm!

2011-02-01 @ 09:06:39
Postat av: Murjäkk

Vad roligt för dig Ck! Saknar dig ofta! KRAM

2011-02-10 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0