Projekt ute

Kära hjärtanes! Vad försummad den här bloggen har varit... sorry! Har haft mycket att göra så här sista veckorna i skolan, en hel termin har gått på Webdesignutbildningen, svisch sa det, jag fattar nog inte att jag också har sommarlov om bara någon dag (!!!). Det här händer hos oss just nu:
Skifferplattorna från baksidan tas upp och flyttas till framsidan.
Hela framsidan är mer eller mindre uppgrävd... Hann rädda jättevalmon och lupinen i sista sekund, de var de enda blommorna vi har än så länge och jag hoppas de ska överleva.
Marko gjorde underarbetet förra helgen och då såg det ut så här. Jag var också lite upprörd eftersom det här trädet på bilden absolut skulle vara kvar (vilket försvårade ALLT) och det för en stund var lite osäkert om det skulle klara den omilda behandling det utsattes för.
Skifferplattorna är utlagda ungefär som de ska vara.
Marko har börjat lägga i ena hörnet.
Ja, så långt har vi kommit hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0