Torsdagsbra

Började med frukt.

Städade badrummet och tvättade handdukar.

Hela veckan har jag suttit här med mina skoluppgifter. Det blir rörigt och belamrat, men så skojigt och utmanade det är!
Skottade på morgonen, det hade rasat från taket för det är plusgrader. Halleluja!
Halkade och gjorde en halv-vurpa när jag gick ned för trappan. Lova tyckte jag var JÄTTEKYYYYL!
Igår kom en snäll person hit och skottade allt som rasat tidigare i veckan. Jag känner många snälla människor, det är jag tacksam för.
Eftersom jag jobbat så bra i veckan och  skickat iväg mitt arbete känner jag för en belöning bestående av mexikansk sallad. *Kurr*
Håret är på topp! Bokstavligt talat.
Ikväll är veckans sista träning. Väskan är packad.
Kanske dammsuger jag sedan, eller imorgon. Det är sol ute så en promenad går före denna syssla. Ska gå till min mormor sen och laga mat. Kycklingcurry och ris blir det. En väldigt bra torsdag känns det som.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej. Testar precis ätt kommentera från min telefon. Det tar lite lång tid. Gillar din frilla!!

2011-03-03 @ 14:25:22
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0