Jag & Harry Potter

Vad gömmer sig här?
Jo, mitt kontor. Jag var rätt glad över att ha fått ett eget rum i gamla pannrummet, men det rummet blev inte långlivat. Maya flyttade ned och jag blev hänvisad till ett litet utrymme under trappan, precis som Harry Potter.
Fast jag är inte ledsen över det egentligen, jag insåg rätt snabbt att jag inte var i den fasen i mitt liv när jag hade tid för ett eget rum. Det blev mest att jag slängde in saker dit som jag skulle göra sen, imorgon, nästa vecka när jag hade mer tid. Eller aldrig. Så här är jag nu. Det funkar bra!








Utrymmet är i hallen så jag har stenkoll på vad som händer i köket, vardagsrummet, matrummet, även om jag sätter mig en kvart vi datorn. Bara så att ni vet, paltar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0